Посібник «Ранкові зустрічі. 1 клас. II семестр»

Ранкові зустрічі. 1 клас. II семестр / Н. Ю. Бабіченко. — Х. : Вид. група «Основа», 2018.— 144 с. — (Серія «Нова українська школа»).

Посібник містить інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі (ІI семестр), дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Щоденні вітання, цікаве подання потижневого матеріалу, групова робота, ігри та завдання розвивального характеру, диференційований підхід до кожного учня. Запропоновані у посібнику завдання спрямовані на формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи.



Змicт украiнською мовою:

ПЕРЕДМОВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
ТИЖДЕНЬ 17. Я — МАНДРІВНИК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
День 1. Хто такий мандрівник? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
День 2. Куди ми помандруємо? Подорож Україною . . . . . . . . . . .9
День 3. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи? . . . . . .12
ТИЖДЕНЬ 18. СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
День 1. Що мені подобається? Що я люблю? . . . . . . . . . . . . . . . .15
День 2. Як знайти для себе нове захоплення? . . . . . . . . . . . . . .17
День 3. Чи завжди захоплення приносять нам користь? . . . . . .19
ТИЖДЕНЬ 19. ПРОФЕСІЇ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
День 1. Які бувають професії? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .21
День 2. Ким працюють мої батьки? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
День 3. Ким стати? Яку професію обрати? . . . . . . . . . . . . . . . . .25
ТИЖДЕНЬ 20. ЛАЙФХАКИ («Я — дослідник», «Я — винахідник») . . .. 27
День 1. Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника? . . .. . . . .27
День 2. Як людина досліджує світ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29
День 3. Чи можна бути винахідником у наш час? /
Чи все вже у світі винайдено до нас? .. . . . . . . . . . . . . . .31
День 4. Що таке лайфхаки? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .33
ТИЖДЕНЬ 21. СВІТ РОСЛИН . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
День 1. Що потрібно рослинам для життя? . . . . . . . . . . . . . . . . .35
День 2. Що дають нам рослини? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36
День 3. Чому потрібно охороняти рослини? . . . . . . . . . . . . . . . . .38
День 4. Чи існувало б життя без рослин? . . . . . . . . . . . . . . . . . . .39
ТИЖДЕНЬ 22. СВІТ ТВАРИН . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
День 1. Хто такі динозаври? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42
День 2. Які тварини допомагають людям? . . . . . . . . . . . . . . . . . .44
День 3. Кого я зустріну в зоопарку? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46
День 4. Кого можна зустріти на морському дні? . . . . . . . . . . . . .47
ТИЖДЕНЬ 23. ВЕСНА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
День 1. Як упізнати весну? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49
День 2. Як живуть рослини навесні? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .50
День 3. Як живуть тварини навесні? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .53
День 4. Що нам дарує весна? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55
ТИЖДЕНЬ 24. МУЛЬТФІЛЬМИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
День 1. За що ти любиш мультфільми? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56
День 2. Хто створює мультфільми? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
День 3. Як створюють мультфільми? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .60
День 4. Мій улюблений мультфільм . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .61
ТИЖДЕНЬ 25. ТРАНСПОРТ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
День 1. Які є види транспорту? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63
День 2. Як бути гарним пасажиром? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .65
День 3. Для чого потрібні правила дорожнього руху? . . . . . . . . .67
ТИЖДЕНЬ 26. НАВІЩО ЇСТИ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
День 1. Для чого людина їсть? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
День 2. Яка їжа є корисною, а яка — шкідлива? . . . . . . . . . . . . .70
День 3. У чому сила вітамінів? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .73
День 4. Навіщо харчуватися правильно? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .76
День 5. Які народні традиції українців? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .78
ТИЖДЕНЬ 27. ВЕЛИКДЕНЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
День 1. Що ми знаємо про Великдень? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .80
День 2. Що ми покладемо у великодній кошик? . . . . . . . . . . . . . .83
День 3. Які таємниці розкриває писанка? . . . . . . . . . . . . . . . . . . .84
ТИЖДЕНЬ 28. СПОРТ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
День 1. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом? . . . . .87
День 2. Які риси характеру розвиває спорт? . . . . . . . . . . . . . . . .89
День 3. Чому Олімпійські ігри — особливі змагання? . . . . . . . . . .91
ТИЖДЕНЬ 29. МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИГИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
День 1. Звідки до нас прийшла книга? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .93
День 2. Чого навчає книга? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
День 3. Чи існує лікарня для книг? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .97
День 4. Книга чи комп’ютер? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .98
ТИЖДЕНЬ 30. ЧАС («Як управляти часом / тайм-менеджмент») . .. 100
День 1. Як зробити свій день вдалим? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .100
День 2 Що таке тайм-менеджмент? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .102
День 3. «Жаба на сніданок», або Як усе встигати? . . . . . . . . . . .104
День 4. Чи все я знаю про годинник? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .105
ТИЖДЕНЬ 31. ВЕСЕЛКА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
День 1. Звідки береться веселка? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .108
День 2. Сім кольорів щастя. Скільки кольорів у щастя? . . . . . . .110
День 3. Якого кольору світ навколо нас? . . . . . . . . . . . . . . . . . . .112
День 4. Як створити веселковий настрій? . . . . . . . . . . . . . . . . . .114
ТИЖДЕНЬ 32. МОЯ РОДИНА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
День 1. Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини? . .117
День 2. Чого я хочу навчитися у своїх батьків? . . . . . . . . . . . . . .120
День 3. Які традиції і правила у моїй родині? . . . . . . . . . . . . . . . .122
День 4. Чому людина повинна знати свій родовід? . . . . . . . . . . .123
ТИЖДЕНЬ 33. «Я — УКРАЇНЕЦЬ / УКРАЇНКА», «Я — ЄВРОПЕЄЦЬ /
ЄВРОПЕЙКА», «СЕКРЕТНИЙ КОД ВИШИВАНКИ — ЧЕТВЕР» . . . .. . . . . 126
День 1. Чи має людина коріння? «Я — українець / українка» . . .. . . .126
День 2. «Я — європеєць / європейка» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .128
День 3. Який секретний код у вишиванки? . . . . . . . . . . . . . . . . .129
ТИЖДЕНЬ 34. ЛІТО . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 132
День 1. Як упізнати літо? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .132
День 2. Що відбувається з рослинами влітку? . . . . . . . . . . . . . . .133
День 3. Як живуть тварини влітку? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .135
День 4. Як цікаво провести час улітку? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .137
БІБЛІОГРАФІЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 140



Перейти на сторінку «Ранкові зустрічі. 1 клас. II семестр»

Залишити відповідь