Посібник «Вчимося вчитися та критично мислити. Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ». 1 клас»

Вчимося вчитися та критично мислити. Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ». 1 клас. – Х. : Вид. група «Основа», 2018.— 136 с.

Посібник містить інформаційний, методичний та дидактичний матеріал до уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі, дібраний відповідно до вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти та положень Концепції Нової української школи. Цікаві завдання, методики, стратегії, ребуси, дидактичні ігри і вправи допоможуть учителеві урізноманітнити освітній процес, сприятимуть формуванню ключових компетентностей школярів, розвитку критичного мислення, креативності та вмінь учнів орієнтуватися в інформаційному просторі та аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел, робити свідомий вибір, ухвалювати рішення та обґрунтовувати його. Для вчителів початкових класів, студентів педагогічних вузів, вихователів, батьків.



Змicт украiнською мовою:

Передмова . . . . . . . . . .. . . . . . 4
Середовище для розвитку критичного
мислення молодших школярів . . . . . . . . 5
Формування творчих та пізнавальних здібностей
учнів з використанням технології
розвитку критичного мислення . . . . . . . . . . . . 7
Завдання для розвитку критичного
мислення за темами тижнів . . . . . . . . . . . . 11
Я — школяр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
Мій/наш клас . . . . . . . . . . . . . 14
Мої друзі . . . . . . . . . . . . . 19
Моє довкілля . . . . . . . . . . . 23
Осінь . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
Я і моя Батьківщина . . . . . . . . . . 32
Ми — підприємливі . . . . . . . . . . . . 35
Техніка, яка допомагає . . . . . . . . . . 39
Ігри та розваги . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Театр . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . 45
Мода . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
Пригоди крапельки . . . . . . . . . . . . . . . . 52
Зима . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Таємниці космосу . . . . . . . .. . . . . . . 60
Зимові свята . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Числа в моєму житті . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Я — мандрівник . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
Світ захоплень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . 74
Професії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . 77
Лайфхаки . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
Світ рослин . . . . . . . . . . . . . . . 86
Світ тварин . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Весна . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
Мультфільми . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Транспорт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102
Навіщо їсти? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
Великдень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . 110
Спорт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 112
Мої улюблені книги . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 117
Час («Як управляти часом/тайм-менеджмент») . . . . . . . . . 119
Веселка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
Моя родина . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
Я — українець/українка. Я — європеєць/європейка.
День вишиванки . . . . . . . . . . . 128
Літо (Канікули) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . 130
Література та Інтернет-ресурси . . . . . . . . . . . . . . 134



Перейти на сторінку «Вчимося вчитися та критично мислити. Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ». 1 клас»

Залишити відповідь