Електронний конструктор уроку

Електронний конструктор уроку. Українська література. 5 клас. До нової програми. Версія 3.0
Методичний комп’ютерний посібник

Із конструктором ви отримаєте:

70 конспектів усіх уроків до курсу «Українська література . 5 клас» у форматі doc (Microsoft Word)
66 медіа-презентацій до усіх уроків у форматі ppt (Microsoft PowerPoint)
115 прийомів роботи на уроці, які урізноманітнюють зміст вашого уроку
447 ілюстрацій до курсу.



Змicт украiнською мовою:

Урок 1. Слово в житті людини. Краса світу і людської душі в художньому слові. Образне слово — першоелемент літератури
Урок 2. Первісні уявлення про всесвіт і людину. «Про зоряний віз», «Чому пес живе коло людини?»
Урок 3. «Берегиня», «Дажбог». Реальні та фантастичні елементи людської поведінки
Урок 4. «Неопалима купина», «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі». Уявлення про добро і зло
Урок 5. Народні перекази: «Білгородський кисіль», «Прийом у запорожці», «Ой морозе-морозенку»
Урок 6. Позакласне читання. Олена Пчілка. «Сосонка»
Урок 7. Тематика і різновиди народних казок. Побудова казки
Урок 8. Народна казка «Про правду і кривду»
Урок 9. Уславлення мудрості, кмітливості людини в казці «Мудра дівчина»
Урок 10. Народне уявлення про добро і зло в казці «Ох»
Урок 11. «Летючий корабель». Повчальний зміст казки
Урок 12. Аналіз фантастичного й реального, смішного і страшного, красивого і потворного в казках
Урок 13. Виразне читання. Конкурс на кращого оповідача українських народних казок
Урок 14. Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки усно та письмово
Урок 15. Контрольна робота. Міфи, легенди. Народні казки. Тести
Урок 16. Література рідного краю. Місцеві перекази й легенди Харківщини
Урок 17. І. Франко. «Фарбований лис». Дитинство письменника. Іван франко-казкар (збірка «Коли ще звірі говорили»)
Урок 18. «Фарбований лис». Зміст казки. Головні і другорядні персонажі. Образ лиса Микити, риси його характеру
Урок 19. І. Франко. «Фарбований лис». Засудження нечесності, користолюбства
Урок 20. Василь Королів-Старий. Короткі відомості про письменника та його фантастичні казки
Урок 21. Василь Королів-Старий. «Хуха-моховинка». Добро і зло в казці. Аналіз зовнішності (портрета) казкових істот
Урок 22. Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». Цікава сторінка з життя митця. Різні життєві позиції царя Плаксія і Лоскотона
Урок 23. В. Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». Характеристика дійових осіб твору. Значення назви казкової країни, імен героїв
Урок 24. Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту «Чайка, якої не любили»
Урок 25. Галина Малик. Короткі відомості про письменницю та її казки
Урок 26. Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми в казці
Урок 27. Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Характеристика дійових осіб. Символіка країни та її мешканців
Урок 28. Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Своєрідність композиції твору. Особливості його мови
Урок 29. Позакласне читання. Сучасні українські літературні казки. «Згине зло, і правда переможе» (В. Шевчук. «Панна квітів»)
Урок 30. Контрольна робота. Літературна казка. Тести
Урок 31. Література рідного краю. Дмитро Нитченко-Чуб. «Вовченя»
Урок 32. Підбиття підсумків за 1 семестр
Урок 33. Загадка як вид усної народної творчості. Зміст і форма загадок
Урок 34. Види загадок (про людей, їхнє життя, про природу, рослин, тварин). Художні засоби в загадках
Урок 35. Прислів’я та приказки. Їхня краса й мудрість. Народне уявлення про довколишній світ. Види прислів’їв і приказок
Урок 36. Розвиток зв’язного мовлення. «З глибин моря дістають перлини, а з глибин книг — знання». Твір-роздум за прислів’ями
Урок 37. Леонід Глібов. «Химерний маленький», «Що за птиця?». Відомий український поет і байкар. Фольклорна основа його віршованих загадок
Урок 38. «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?», «Хто вона?». Особливості поетичної мови Л. Глібова
Урок 39. Позакласне читання. В. Королів-Старий. «Потерчата»
Урок 40. Література рідного краю. Микола Кирилович Возіянов. «Легенда про Харків»
Урок 41. Літописні оповіді: «Три брати — Кий, Щек, Хорив і Сестра Либідь», «Святослав укладає мир із греками і повертається до Києва. Смерть Святослава», «Володимир вибирає віру», «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в києві. Похвала книгам»
Урок 42. «Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу. Значення для нащадків. Казкові та історичні мотиви літописних сюжетів. Любов руських князів до своєї землі, риси їхніх характерів
Урок 43. Олександр Олесь (Кандиба). Цікаві відомості про автора. Поезії з книги «Княжа Україна». Поетична оповідь про минуле нашого народу
Урок 44. Олександр Олесь (Кандиба). «Ярослав Мудрий»
Урок 45. Олександр Олесь (Кандиба). «Микита Кожум’яка»
Урок 46. Позакласне читання. Сучасні твори про історичне минуле. Оксана Сенатович. «Малий віз»
Урок 47. Контрольна робота. Тести
Урок 48. Тарас Шевченко. Розповідь про письменника, його дитинство. Шевченко-художник
Урок 49. Україна часів Т. Шевченка. Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця (на основі повісті С. Васильченка «В бур’янах»)
Урок 50. Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка — інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови
Урок 51. Природа в поезії «За сонцем хмаронька пливе». Картини довколишнього світу, природи в поезії «Садок вишневий коло хати»
Урок 52. Павло Тичина. Цікаві відомості про автора. Його поетичні збірки та майстерне відтворення краси природи, патріотичних почуттів засобами художнього слова
Урок 53. Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Мелодійність віршів П. Тичини
Урок 54. Література рідного краю. Поезія М. Побеляна
Урок 55. Виразне читання. Декламування поетичних творів Т. Шевченка та Павла Тичини
Урок 56. Євген Гуцало. «Лось». Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла — наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні. Співчуття, милосердя — шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
Урок 57. Є. Гуцало. «Лось». Характеристика образів. Великий світ природи, місце в ньому людини
Урок 58. Є. Гуцало. «Зірка», «Чарівники», «Журавлі високі пролітають…»
Урок 59. Розвиток зв’язного мовлення. Складання портрета літературного героя
Урок 60. М. Рильський. Основні відомості про поета, його вміння бачити красу рідної природи і створювати красу засобами поетичної мови
Урок 61. М. Рильський. «Дощ». «Осінь-маляр із палітрою пишною…». «Люби природу не як символ». Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям
Урок 62. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Світ людини і природи. Точність і лаконізм описів природи
Урок 63. Григір Тютюнник. «Дивак». Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, вміння фантазувати, уявляти
Урок 64. Хлопчик Олесь, його жага пізнавати загадковий світ природи. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Урок 65. М. Вінграновський. Цікаві відомості про автора. Поезія — особливий спосіб вираження почуттів людини. «Перша колискова»
Урок 66. М. Вінграновський. Поезія «Сама собою річка ця тече…». «Бабунин дощ». Художні описи природи як вияв патріотичних почуттів автора
Урок 67. М. Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті
Урок 68. М. Вінграновський. «Сіроманець». Характеристика образу Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції
Урок 69. Контрольна робота. Тести
Урок 70. Повторення й узагальнення матеріалу, вивченого упродовж навчального року



Перейти до завантаження ЕКУ Українська література. 5 клас. До нової програми

Залишити відповідь