Електронний конструктор уроку. Світова література. 6 клас

Електронний конструктор уроку. Світова література. 6 клас. Версія 3.0
Методичний комп’ютерний посібник

Із конструктором ви отримаєте:

  • 71 конспект усіх уроків до курсу «Світова література. 6 клас» у форматі doc (Microsoft Word)
  • 71 медіа-презентація до усіх уроків у форматі ppt (Microsoft PowerPoint)
  • 115 прийомів роботи на уроці, які урізноманітнюють зміст вашого уроку
  • 687 ілюстрацій до курсу.
  • Бонуси:
    – Календарне планування;
    – 5 кольорових плакатів для кабінету.


Змicт украiнською мовою:

Урок 1. Література як вид мистецтва. Художній образ
Урок 2. Міфи народів світу. Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів
Урок 3. Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла
Урок 4. Грецькі міфи. «Дедал і Ікар»: уславлення винахідливості людського розуму в міфі про Дедала. «Нарцис»
Урок 5. Грецькі міфи. «Орфей і Еврідіка», «Пігмаліон і Галатея», «Деметра і Персефона»
Урок 6. Індійські міфи. «Творення», «Про створення ночі», «Про потоп», «Про золоті часи»
Урок 7. Єгипетські міфи. «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»
Урок 8. Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст
Урок 9. Езоп. Байки «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Утілення людських якостей (працелюбності, розуму, хитрості, дурості,жорстокості, лінощів та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа
Урок 10. Іван Андрійович Крилов. Байки «Квартет», «Бабка й Мураха»,«Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів
Урок 11. Мудрість байки
Урок 12. Контрольна робота № 1 за тематичними блоками «Вступ. Міфи народів світу», «Мудрість байки»
Урок 13. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна
Урок 14. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Сюжет твору
Урок 15. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність
Урок 16. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Дік Сенд і його друзі
Урок 17. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Дік Сенд і Негоро
Урок 18. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Проблема рабства в романі
Урок 19. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Реальність та наукові передбачення. Композиція твору
Урок 20. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Описи природи
Урок 21. Розвиток мовлення. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Художня майстерність автора
Урок 22. Розвиток мовлення. Жуль Верн «П’ятнадцятилітній капітан». Основні думки твору
Урок 23. Роберт Льюїс Стівенсон «Острів скарбів». Моральні цінності
Урок 24. Контрольна робота № 2 за тематичним блоком «Пригоди і фантастика: творчість Жуля Верна, Р. Л. Стівенсона»
Урок 25. Чарльз Діккенс«Різдвяна пісня в прозі». Сюжет і композиція повісті
Урок 26. Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа в часі й просторі
Урок 27. Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня в прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження
Урок 28. Чарльз Діккенс«Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні)
Урок 29. Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом»
Урок 30. Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом». Сюжет. Народні традиції та звичаї у творі
Урок 31. Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом». Сюжет. Тема кохання. Образи Оксани і Вакули
Урок 32. Микола Васильович Гоголь «Ніч перед Різдвом». Роль фантастики в повісті. Елементи фольклору (традиційні образи — відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки)
Урок 33. Позакласне читання. Дж. К. Роулінґ — авторка книг про маленького чарівника Гаррі Поттера. «Гаррі Поттер і філософський камінь»
Урок 34. Контрольна робота № 3 за тематичним блоком «Пригоди і фантастика: творчість Ч. Діккенса, М. Гоголя»
Урок 35. Антон Павлович Чехов. Оповідання «Хамелеон»
Урок 36. Антон Павлович Чехов. Оповідання «Товстий і тонкий»
Урок 37. Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова. Діалог як основна форма розкриття сюжету. Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви
Урок 38. Розвиток мовлення. Антон Павлович Чехов. Оповідання «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
Урок 39. Джек Лондон «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі
Урок 40_1. Джек Лондон «Жага до життя». Характеристика героїв твору. Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання
Урок 40_2. Людина в екстремальній ситуації (за творами Дж. Лондона та творами інших письменників світової літератури на аналогічну тематику)
Урок 41. Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Проблема рабства і ставлення до людей різних рас і національностей у творі
Урок 42. Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Викриття жорстокості й расової неприязні в романі
Урок 43. Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Ідеї доброти, поваги до людини, мужності, толерантності
Урок 44. Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Образи дядька Тома, Елізи, Джорджа Гарріса, Джорджа Шелбі, Евангеліни (Еви)
Урок 45. Позакласне читання. Володимир Галактіонович Короленко «Сліпий музикант». Пошук головним героєм Петром Попельським свого місця у світі. Тема мистецтва. Петро Попельський і Евеліна. Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага і повага до інших. Українська природа, народні образи й традиції в повісті
Урок 46. Контрольна робота № 4 за творчістю А. П. Чехова, Дж. Лондона, Г. Бічер-Стоу
Урок 47. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
Урок 48. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Людські взаємини в казці-притчі «Маленький принц»
Урок 49. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц»
Урок 50. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Художні образи твору
Урок 51. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Філософський зміст та художні особливості твору
Урок 52. Мацуо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку
Урок 53. Мацуо Басьо. Хайку. Зображення станів природи в ліриці поета. Роль художньої деталі. Підтекст
Урок 54. Роберт Бернс «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.)
Урок 55. Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі Генрі Лонґфелло «Пісня про Гайавату»
Урок 56. Генрі Лонґфелло «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.). Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові
Урок 57. Джанні Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття
Урок 58. Контрольна робота № 5 за тематичним блоком «Поетичне бачення світу: творчість М. Басьо, Р. Бернса, Г. Лонґфелло, Дж. Родарі»
Урок 59. Рей Дуґлас Бредбері «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»
Урок 60. Рей Дуґлас Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
Урок 61. Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві
Урок 62. Роберт Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму
Урок 63. Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки»
Урок 64. Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру
Урок 65. Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Конрад і його становлення у світі
Урок 66. Астрід Анна Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах А. Ліндґрен
Урок 67. Позакласне читання. Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці. Моральні цінності, що утверджуються у творі
Урок 68. Контрольна робота № 6 за тематичними блоками «Образ майбутнього в літературі: творчість Р. Д. Бредбері та Р. Шеклі» й «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом: творчість К. Нестлінґер, А. Ліндґрен, М. Енде»
Урок 69. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
Урок 70. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Презентація творчого міні-проекту «Свято книги»



Перейти до завантаження ЕКУ Світова література. 6 клас

Залишити відповідь