Електронний конструктор уроку. Світова література. 5 клас. До нової програми

Електронний конструктор уроку. Світова література. 5 клас. До нової програми. Версія 3.0
Методичний комп’ютерний посібник

Із конструктором ви отримаєте:

  • 72 конспекти усіх уроків до курсу «Світова література. 5 клас» у форматі doc (Microsoft Word)
  • 72 медіа-презентації до усіх уроків у форматі ppt (Microsoft PowerPoint)
  • 115 прийомів роботи на уроці, які урізноманітнюють зміст вашого уроку;
  • 812 ілюстрацій до курсу.


Змicт украiнською мовою:

Урок 1. Світова література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті
Урок 2. Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у світовій усній народній творчості. Література і фольклор
Урок 3. Розвиток мовлення. Твір за прислів’ям
Урок 4. Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їх характерні ознаки
Урок 5. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки
Урок 6. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок
Урок 7. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів
Урок 8. Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі Синдбада-мореплавця віри в перемогу людини над обставинами
Урок 9. Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець». Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці
Урок 10. Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Пані Метелиця». Значення Діяльності братів Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору
Урок 11. Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці та її художні особливості
Урок 12. Позакласне читання. Брати Ґрімм. Казка «Бременські музиканти»
Урок 13. Контрольна робота за розділами «Вступ. Казки народів світу (індійська, японська, китайська, арабська, німецька)»
Урок 14. О. С. Пушкін — творець російської літературної казки. Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. С. Пушкіна. Система образів. Автор
Урок 15-16 (варіант № 1). О. С. Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
Урок 15-16 (варіант № 2). Перемога справжньої краси над заздрістю та підступністю у «Казці про мертву царівну та сімох богатирів» О. С. Пушкіна. Чарівне в казці. Особливості поетичної мови
Урок 17. «Король казки» Г. К. Андерсен. «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці
Урок 18 (варіант № 1). Г. К. Андерсен. «Соловей». Образ Солов’я як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора
Урок 18 (варіант № 2). Урок-гра за казкою Г. К. Андерсена «Соловей»
Урок 19. Позакласне читання. Г. К. Андерсен «Снігова королева»
Урок 20. Оскар Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка»
Урок 21 (варіант № 1). О. Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт, казкові персонажі
Урок 21 (варіант № 2). Нетрадиційний урок. Урок-суд.
Урок 22. О. Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка». Еволюція образу головного героя. Символічний зміст назви твору
Урок 23. Розвиток мовлення. Складання казки
Урок 24. Контрольна робота за творчістю О. С. Пушкіна, Г. К. Андерсена, О. Уайльда
Урок 25. Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея
Урок 26. Йоганн Вольфґанґ Ґете «Нічна пісня подорожнього»
Урок 27. Виразне читання напам’ять. Йоганн Вольфґанґ Ґете «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі
Урок 28. Генріх Гейне «Задзвени із глибини…». Утілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором (пісня)
Урок 29. Виразне читання напам’ять. Г. Гейне. Поезія «Задзвени із глибини…»
Урок 30 (варіант № 1). Ернест Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи
Урок 30 (варіант № 2). Природа, в якої ми вчимося (моральні проблеми оповідання Е. Сетона-Томпсона «Лобо»). Взаєморозуміння природи й людини
Уроки 31 -32. Оповідання Е. Сетона-Томпсона «Лобо». Зображення автором поведінки і звичок тварин
Урок 33. Розкриття у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо» любові автора до світу природи. Утвердження любові до всього живого. Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору
Урок 34. Практикум із теорії літератури
Урок 35. Контрольна робота за творчістю Дж. Кітса, Й. В. Ґете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона
Урок 36. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»
Урок 37. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Сонячний, радісно-бешкетливий світ дитинства у повісті
Урок 38. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Світ дорослих і світ дітей у повісті
Урок 39. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн
Урок 40. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Ставлення автора до своїх героїв. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)
Урок 41. Роман «Полліанна» та його автор — американська письменниця Елеонор Портер
Урок 42. Е. Портер. Роман «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста
Урок 43. Е. Портер. Роман «Полліанна». Полліанна та її друзі
Урок 44. Е. Портер. Роман «Полліанна». Художні засоби розкриття образу Полліанни
Урок 45 (варіант № 1). Е. Портер. Роман «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі
Урок 45 (варіант № 2). Е. Портер. Роман «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі
Урок 46. Розвиток зв’язного мовлення. Світ дитинства. Порівняльна характеристика Тома Сойєра та Полліанни
Урок 47. Контрольна робота за творчістю Марка Твена, Елеонор Портер
Урок 48. Льюїс Керролл «Аліса в К раїні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби
Урок 49. Л. Керролл «Аліса в К раїні Див». Сюжет твору
Урок 50. Л. Керролл «Аліса в К раїні Див». Образ Аліси, світ її уяви й захопливі пригоди
Урок 51. Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Уроки Аліси
Урок 52. Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Пригоди Аліси у світі її уяви. Персонажі, які оточують героїню
Урок 53. Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Особливості художньої мови твору
Урок 54. Позакласне читання. Л. Керролл «Аліса в Задзеркаллі»
Урок 55. М. І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.)
Урок 56. М. І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, яка любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі
Урок 57. Розвиток зв’язного мовлення. Твір «Моя улюблена книга», або «Музика для душі»
Урок 58. Контрольна робота за творчістю Л. Керролла та М. І. Цвєтаєвої
Урок 59. Роальд Дал «Чарлі й шоколадна фабрика»
Урок 60. Р. Дал «Чарлі й шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки
Урок 61. Р. Дал «Чарлі й шоколадна фабрика». Образ головного героя хлопчика Чарлі, його доброта і щирість
Урок 62. Р. Дал «Чарлі й шоколадна фабрика». Художні образи твору
Урок 63. П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору
Урок 64. П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Реальне й фантастичне у творі
Урок 65. П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії
Урок 66. П. Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї — реалізації мрій, бажань і прагнень особистості
Урок 67. Узагальнення й систематизація вивченого у 5-му класі
Урок 68. Контрольна робота за творчістю Р. Дала, П. Маара, темою «Підсумки»
Уроки 69-70. Підсумковий урок. Презентація творчо-дослідницького проекту «Літературний бал»*



Перейти до завантаження ЕКУ Світова література. 5 клас. До нової програми

Залишити відповідь