Електронний конструктор уроку. Інформатика. 3 клас 1

Електронний конструктор уроку. Інформатика. 3 клас. Версія 3.0.
Методичний комп’ютерний посібник

  • 36 конспектів усіх уроків до курсу «Інформатика. 3 клас» у форматі doc (Microsoft Word)
  • 36 медіа-презентацій до усіх уроків у форматі ppt (Microsoft PowerPoint)
  • 115 прийомів роботи на уроці, які урізноманітнюють зміст вашого уроку
  • 973 ілюстрації до курсу.

Змicт украiнською мовою



Урок 1. Знову в комп’ютерному кабінеті. Повторення вивченого в 2 класі
Урок 2. Повторюємо основні правила роботи за комп’ютером
Урок 3. Способи подання повідомлень
Урок 4. Носії повідомлень. Дані
Урок 5. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. Поняття про символи та їх кодування
Урок 6. Кодування та декодування повідомлень
Урок 7. Поняття файла та папки. Вкладені папки. Перегляд вмісту папок
Урок 8. Файли та папки. Правила іменування та операції з ними
Урок 9. Вікна. Основні об’єкти вікна. Операції над вікнами
Урок 10. Меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання
Урок 11. Комп’ютерна мережа
Урок 12. Глобальна мережа Інтернет
Урок 13. Всесвітнє павутиння. Веб-сторінки, їх адреси та гіперпосилання
Урок 14. Ознайомлення з програмою-браузером
Урок 15. Правила пошуку даних в Інтернеті
Урок 16. Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті
Урок 17. Поняття презентації. Презентація та слайди
Урок 18. Середовище редактора презентацій
Урок 19. Робота зі слайдами: додавання та переміщення. Поняття шаблону [та макету] слайда
Урок 20. Текстові та графічні об’єкти слайдів. Переміщення об’єктів на слайді, створення та редагування текстових об’єктів
Урок 21. Робота із зображеннями на презентації. Додавання зображень та тексту
Урок 22. Етапи створення презентацій
Урок 23. Створення фотоальбому. Узагальнювальний урок за темою
Урок 24. Алгоритми, команди та виконавці
Урок 25. Середовище виконання алгоритмів. Знайомство з Рудим котом
Урок 25. Виконання алгоритмів у середовищі Скретч
Урок 26. Складання скриптів у середовищі Скретч
Урок 26. Складання алгоритмів для виконавців. Алгоритми у навчанні
Урок 27. Складання алгоритмів для виконавців у середовищі Скретч
Урок 27. Алгоритми в нашому житті
Урок 28. Складання алгоритмів для виконавців. Словесне подання алгоритму
Урок 29. Створення проекту
Уроки 30-32. Робота над проектом
Урок 33. Повторення матеріалу тем «Пошук даних в інтернеті» та «Робота з презентаціями». Складання презентації з використанням ресурсів Інтернет
Урок 34. Повторення теми «Алгоритми і виконавці»
Урок 35. Повторення вивченого в 3 класі. Урок-казка



Перейти до завантаження ЕКУ Інформатика. 3 клас

Залишити відповідь