Організація освітнього процесу від вересня до травня

 

Конспекти 10 клас за новою програмою 2018 року
 

Конспекти 10 клас за новою програмою 2018 року. Всі предмети! Детальніше...

 

 

Конспекти 10 клас за новою програмою 2018 року
 

Конспекти 10 клас за новою програмою 2018 року. Всі предмети! Детальніше...

 

Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей четвертого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять за такими освітніми лініями: «Дитина в соціумі», «Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування», «Логіко-математичний розвиток», «Ознайомлення з природним довкіллям», «Художньо-продуктивна діяльність». Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей, спостережень, на основі яких педагоги можуть складати календарні плани.

Змicт украiнською мовою

Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Перспективне планування життєдіяльності дітей четвертого року життя . . . . 7
Вересень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
Тема блоку «До садочка ми йдемо» (І, ІІ тиждень) . . . . . . . . . 10
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . . . . . . 10
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Ознайомлення з природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . . 29
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Тема блоку «Ми, малята-дошкільнята» (ІІІ, ІV тиждень) . . . . . . . 37
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 37
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Ознайомлення із природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . 60
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Циклограма спостережень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності . . . . . . 71
Циклограма трудової діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
Циклограма дидактичних ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
Циклограма рухливих ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
Жовтень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76
Тема блоку «Осінь-красуня до нас завітала» (І, ІІ тиждень) . . . . . . 78
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 78
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Ознайомлення з природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . . 100
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
Тема блоку «Ми живемо в Україні» (ІІІ, ІV тиждень) . . . . . 109
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 109
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127
Ознайомлення із природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . 131
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Циклограма спостережень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності . . . . . . 141
Циклограма трудової діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
Циклограма дидактичних ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143
Циклограма рухливих ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
Листопад . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 146
Тема блоку «Щедрі дарунки осені» (І, ІІ тиждень) . . . . 149
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 149
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159
Ознайомлення з природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . . 161
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 164
Тема блоку «Незабаром уже зима» (ІІІ, ІV тиждень) . . . . . . . . 169
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 169
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 187
Ознайомлення із природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . 190
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 194
Циклограма спостережень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності . . . . . . 201
Циклограма трудової діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . 202
Циклограма дидактичних ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204
Циклограма рухливих ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205
Грудень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207
Тема блоку «Зимонька-зима до нас прийшла» (І, ІІ тиждень) . . . . . 210
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 210
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 221
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 229
Ознайомлення з природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . . 234
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 237
Тема блоку «І дорослі, й малюки полюбляють всі казки» (ІІІ, ІV тиждень) . . . . 244
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування . . . . 244
Ознайомлення із соціумом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255
Логіко-математичний розвиток . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263
Ознайомлення із природним довкіллям . . . . . . . . . . . . . . 267
Художньо-продуктивна діяльність . . . . . . . . . . . . . . . . . 271
Циклограма спостережень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 279
Циклограма дослідно-експериментальної діяльності . . . . . . 281
Циклограма трудової діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 282
Циклограма дидактичних ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 283
Циклограма рухливих ігор . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 285
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 287

Захисти свій комп’ютер та смартфон

ESET NOD32

Rozetka UA

Перейти до посібника “Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4-й рік життя. Частина 1”


... ...

Залишити відповідь