Посібник «Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю»

 

Конспекти 10 клас за новою програмою 2018 року
 

Конспекти 10 клас за новою програмою 2018 року. Всі предмети! Детальніше...

 

У посібнику зібрані унікальні педагогічні знахідки з особистого досвіду авторки та цікаві практичні поради щодо організації та проведення уроку. Розглядаються як традиційні шкільні ситуації, так і новітні технології навчання. Для широкого педагогічного загалу.

Змicт украiнською мовою:

Школа офлайн
Як керувати уроком:
1 Не дозволяйте відволікти себе
від плану уроку . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
4 Пасивна відповідь, або як змусити
відповідати того, хто не хоче
цього робити . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
5 Вчіться говорити стисло
й лаконічно . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
6 Ефект перерваного речення . . . . . . . 17
7 Як не дати втягнути себе
в безцільний діалог? . . . . . . . . . . . . . . . 18
8 Про важливість невербальних
сигналів . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
9 Домагайтеся правильної відповіді . . 21
10 Як зібрати зошити і не втратити
репутацію… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
13 Примусьте простір працювати
на себе . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
14 Зробіть гальорку центром класу . . . 33
24 Правила, яких краще
дотримувати… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
Як оцінювати:
2 Як поставити 30 оцінок упродовж
20 хвилин? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
17 Рейтинг — реалії життя і сувора
підготовка до них… . . . . . . . . . . . . . . . . 45
18 «Світлофор» — працюють всі! . . . . . . 50
19 Рефлексі´я або рефле´ксія? Коли
і в який спосіб? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
Як співпрацювати:
3 Не соромтеся просити поради
й допомоги у своїх учнів . . . . . . . . . . 12
11 Щоденник — сфера впливу?! . . . . . . 23
12 Про шантаж як інструмент
впливу… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
15 Запізнення. Заходити не можна
вигнати! Де поставити кому? . . . . . . 34
21 Золоті правила похвали . . . . . . . . . . . 67
22 Конфлікт інтересів…
або дещо про домашні завдання . . . 72
23 Поради Ушинського і ще кілька
доводів на користь д/з . . . . . . . . . . . . . 75
25 Батьки і домашнє завдання . . . . . . . . 86
Дуже корисне, але дещо забуте:
16 Шаталов + Б’юзен =
структурно-логічні схеми
(СЛС, ЛОС, Mind Map) . . . . . . . . . . . . . 37
20 Обличчям до есе . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
Школа онлайн
Хмарні технології
26 «Людину і комп’ютер об’єднує
миша…», або Кілька слів про
мультимедіа на уроці . . . . . . . . . . . . . . 92
27 Про інновації,
які не напружують… . . . . . . . . . . . . . . . 106
28 Нові можливості
онлайн-навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
29 Підлаштовуватися під кожного…
або ось воно яке — індивідуальне
навчання . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
30 Перевернуте навчання . . . . . . . . . . . . . 112
31 Технології BYOD або девайси —
в життя… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
32 Learning to learn (LL) — учися
вчитися. Старе гасло
на новий лад . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
34 Комікси. Бути чи не бути?
Користь чи шкода? . . . . . . . . . . . . . . . . 128
35 Сторітелінг (storytelling)
у навчанні — «смачна суміш» . . . . . . 132
36 Подієве навчання або навчання
на основі подій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
37 Нескінченний потік
можливостей… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138
33 Скрайбінг.
Варіанти офлайн і онлайн . . . . . . . . . 123
Джерела . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144

Захисти свій комп’ютер та смартфон

ESET NOD32

Перейти до завантаження посібника Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю





Залишити відповідь