Російські вчені знайшли у В'єтнамі молюсків, які загадково світяться

Тварини належать до раніше невідомого виду.

В ході спільної експедиції в басейні річки Меконг фахівці з Росії та В’єтнаму зібрали цікаву колекцію наземних і водних молюсків. Фахівцям вдалося, в тому числі, виявити кілька нових для В’єтнаму видів, а одна зі знахідок виявилася абсолютно унікальна, повідомляють фахівці з Далекосхідного відділення Російської академії наук.

У печерній системі скель Фу Ту, розташованої недалеко від мису Хон Чонг в південно-західній частині В’єтнаму, фахівці знайшли черевоногого молюска з сімейства Diplommatinidae з безбарвною і, за словами самих дослідників, виключно витонченою ребристою раковиною. Передня частина тіла тварини виявилася здатна випускати слабке біле світіння. За словами біологів, даний молюск належить до нового виду, до цих пір не відомому науці.

Серед інших цікавих результатів дослідження вчені називають вперше відзначену в даному регіоні найвищу різноманітність наземних равликів, а також зібрану на прісноводому озері Бінтієн багату колекцію тропічних перлівниць. Крім цього, фахівці виявили, що в водах річки Меконг види, характерні для помірно солоної води, живуть аж до кордону з Камбоджею.
Нещодавно вченим вдалося вперше вивчити інший вид молюсків — гігантського корабельного черв’яка виду Kuphus polythalamia. Раніше фахівцям вдавалося знайти лише раковини цих тварин, однак на цей раз в їхньому розпорядженні вперше виявилася жива особина.

У січні група іспанських дослідників з Університету Ов’єдо виявила на узбережжі Гавани голозябрового молюска, здатного змінювати колір. Фахівці дали новому виду назву Jorunna davidbowiei, в честь померлого минулого року музиканта Девіда Боуї. Тим самим вчені хотіли висловити повагу до виконавця, який, згідно з рядом престижних рейтингів, входить до переліку найвидатніших виконавців рок-музики всіх часів.

Джерело: http://www.mk.ru